På slutet tog vi till "Flaskan"!

För er som undrar hur min dag slutade så kommer här en snabbversion.

Bara för att man fyller år betyder inte det attman får vila från träningen. Nej, tvärtom så ska man se till att träna bort tårtan man åt direkt efter frukosten, men såklart så fick man tillåta sig själv lite fritid när Anna och barnen hoppat in i taxin på väg mot Stansted. Lugn och ro. Före träning. Efter träning. Jag tittade på "Harry Potter and the Prisoner of Azkaban" och njöt av luuugnet! Strax efter klockan sex begav vi oss (jag och Mark) till The Flask för att äta födelsedagsmiddag. Den här gången beställde jag kycklingen som mamma och Sampo åt förra gången. GUD så gott! Vi kom tillbaka,ladded två avsnitt 24 och åt upp resten av tårtan! MUMS! Och nu sitter jag här! 


Det har varit en kanon-födelsedag (trots att Camilla övergav mig för en "inlämningsuppgift", varför är jag inte förvånad?). Haha! Hursomhelst så ses vi snart igen så då firar vi "lite i efterhand". Nu vill jag bara säga TACK för alla gratulationer och nu ska jag väl börja ladda inför shoppingen som väntar imorgon på Oxford Street. Pussar och kramar!



En lyckad födelsedag helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0