Saturday!

Och f�a november! Om 26 dagar blir jag nitton och kommer i samband med denna dag inleda mitt SISTA �som ton�ng. Men n�a �blir jag 20 p�n fredagoch det kan ju bara betyda en sak... PARTY!

Man skulle kunna tro att lite festande skulle vara passande en s�ass regnig l�gkv� som denna. Att helt enkelt bara f�omma ut, tr�a kompisar och mysa p�n typisk engelsk klubb l�r v�som en underbar syssels�ning, men som de flesta i min bekantskapskrets vet har jag inte riktigt uppt�t utelivets "essens" �u. Och den ska inte heller uppt�as ikv�, f�ombara n�a minuter ska jag ladda upp inf�ilmkv� och barnpassning. Barnen sover redan s�ag beh� bara ladda kv�ens film (Star Wars - Attack of the Clones) och kv�en till � har jag k�Doritoos Chips (de godaste chipsen i hela v�den, tycker i alla fall jag som�vanligtvis inte �r chips).

� s��e h�ag fortfarande gn� fr�barnens sovrum men s�nart de har tystnat ska jag kasta ut Anna och Mark och sedan njuta av god mat samtidigt som regnet smattrar mot f�ret...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0