Shopaholicens svårmod framträder när ljuset från Oxford Street lägger sig...

Tänk att det är så lätt att spendera pengar och få plånboken att krympa! Hur kul det än råkade vara att shoppa med Camilla VISSTE jag att ångesten skulle komma. Så fort jag har skrivit klart det här inlägget ska jag ringa mamma och få henne att försöka övertala mig att det inte är så farligt att shoppa loss ibland. Jag blir bara så sur på mig själv! Jag vet ju att ångesten kommer så varför MÅSTE jag spendera £110 på bara tre tröjor? Här nedan kommer i alla fall resultatet och hade pengarna räckt hade jag kanske köpt en fjärde tröja från Esprit. Tycker ni att jag borde skämmas eller köpa den fjärde nästa gång jag går på Oxford Street?

 En randig skjorta med uppvikta ärmar. Vad jag främst föll för var variationen av knappar! £26.99

 Min älskling fast nu i annan färg (den här var finare). Mysigast i stan (100% cachemire)! £79 -30%

 En skjort-klänning!  Urgullig tycker jag! £39.50 -30%

 Förtjänar jag verkligen den här nu?


Kommentarer
Postat av: Anonym

den är så fin och lila klart du ska ha den.. ;) man kan ju aldrig ha för mkt lila grejer så sant så sant :D

2008-11-28 @ 22:53:13
Postat av: Camilla

I had fun too!! :):) Ugh... jag gick tillbaka till cental igår.. totalt 200 pund nu!! WAAAH...!

2008-11-30 @ 13:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0