En ledig vecka i London - vad ska jag hitta på då?

Det är verkligen inte långt kvar nu. Igår när vi satt ned vid matbordet och hade det trevligt utbrast Anna: "Hur ska vi någonsin kunna ersätta dig, Emelie!". Riktigt så ordagrannt var det väl inte men de verkar väldigt nöjda med mig. Jag trodde ju att de inte behövde någon aupair längre då Mark har skrivit klart sin bok, men det verkar som att det kommer att ta längre tid än så och då behöver de en aupair även i vår. De har fiskat lite grann och frågat vad jag planerar att göra i vår och så, men anledningen till varför jag i huvudtaget tackade ja till att komma hit var ju därför att det var under en begränsad period. Ett helt år tycker jag är lite väl länge och helt ömsesidigt så tyckte väl Anna och Mark att de först vill PROVA på hur det var att ha en barnflicka boende hemma hos sig. Men så här i efterhand har ju allting fungerat super och det kommer att bli tråkigt att säga adjö.

På torsdag fyller jag nitton år och mitt sista år som tonåring inleds. Vi kommer dock att fira mig på onsdag istället eftersom Anna och barnen åker till Sverige dagen efter. De ska då vara borta från och med torsdag till ochmed hela nästa vecka! Snacka om fritid! Mark kommer ju visserligen att vara hemma men han ska ju skriva på sin bok. Så vad ska jag göra i en hel vecka? Jag ska väl träna som vanligt på förmiddagarna men sedan tänkte jag åka in till stan, gå på museum, titta i affärer och gå på Portobello Market igen. Självklart är jag ju sugen på att gå på "The Lion King"! Typ som en födelsedagspresent till mig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0