En ny dag!

Godmorgon bloggen! Fy sjutton vilken seg start den här söndagen fick! Jag sitter fortfarande i morgonrock med täcket omkring mig i sängen och surplar i mig vatten från vattenflaskan så jag kan ge mig ut och springa snart. Om jag hade vaknat lite tidigare och varit liiite snabbare i starten så hade jag väl tänkt åka in till stan och promenera i Soho och ta en fika på ett mysigt café, men nu rinner tiden iväg så i bästa fall hinner jag väl med en promenad till Hampstead Heath. Vilken meningslös dag!

Igår däremot hade jag varken tid eller ork att blogga men jag var väldigt flitig och duktig. Jag tränade som vanligt på förmiddagen och sedan begav jag mig mot Trafalgar Square och National Gallery för att titta på konst. Så nu är kulturnollan sprucken och nästa museum blir Tate Britain och Tate Modern. Konstmuseum är faktiskt en favorit trots att jag egentligen inte begriper ett dugg! Men penseldragen är ju fina!

Dagens humör: Seg, men ganska positiv och hoppas på en händelserik utveckling av dagen!
Dagens outfit: Just nu är det den blå pyjamasen med Pingu jag fick i 18-årspresent av mina älsklingar förra året. Senare blir det väl kjol i "lärar-stils-tappning". 
Dagens träning: Långdistans till Hampstead.
Dagens läsning: "The Razor's Edge" men sidorna faller isär.
Dagens målsättning: Att ta en promenad och kanske läsa min bok i lugn och ro på ett mysigt café.
Dagens Skype-konversation: Jag vill snacka med mamma och fråga henne om hon kan ta med sig marängbottnar från Sverige...
Dagens favorit-pålägg på mackan: Kalles kaviar med färskost! Det var väldigt gott på tunnbröd!
Dagens youtube-klipp: http://se.youtube.com/watch?v=7i6cBqt2rc4&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0