Varför är det så tyst?

Jag fattar ingenting. Det är dödstyst i hela hushållet och klockan är långt efter halv 8. Dörren till föräldrarnas sovrum är lika stängd som dörren till barnens och jag förstår inte vad som pågår. Barnen som alltid brukar vakna INNAN sju och sedan röjer runt över hela lägenhetens yta - ja, den yta som finns att erbjuda förstås! Och DÄRFÖR är det inte konstigt om jag vaknar lite innan min mobiltelefon ringer för första gången (klockan sju noll noll). Sedan snoozar jag i 27 minuter och efter det försöker jag ta mig upp ur sängen.

Jag gick upp 7:28 och undrade på en gång varför det var så himla tyst. Och det undrar jag nu fortfarande. Har jag missat något? Har det hänt något? VARFÖR är det så förbannat TYST! Det är fortfarande tyst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0