25manna 2008 utan uppdatering!

Visst är det typiskt! När en av årets två största orienteringstävlingar går av stapeln kan jag uppenbarligen inte deltaga eftersom jag befinner mig i ett helt annat land. Visserligen skulle min prestation vara ganska dålig om jag fick möjlighet att springa, så det är väl tur att jag kan skylla på något så enkelt som "Jag befinner mig inte i Sverige och kan därför inte vara med och tävla". Jag får alltså sitta hemma i London och försöka följa tävlingen över internet. Men uppdateringen av Live-resultaten på hemsidan är under all kritik! Jag försöker följa klubbens prestation men svårigheter uppstår i samband med att uppdateringen på hemsidan är för dålig...

Jag skulle ju lika väl kunna ringa mamma som stöttar min syster som springer i första laget. Hon är på plats och ringde mig strax för 10 i morse för att lämna en rapport. Tyvärr låg jag med öronproppar och sussade så gott men när "My Gods" ekade mellan väggarna på högsta volym kunde inte ens öronpropparna stoppa ljudvågorna från mobiltelefonen. Lagom excited var man ju, men jag är snart beredd att skicka ett sms "Är de diskade?". Det sorgliga är att vi har blivit diskade fyra år i rad! Jag har sprungit 5 gånger totalt och mitt lag har blivit diskat 4 gånger... Nu åker smset iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0