En tråkig lördag!

En tjej i sina bästa (snart nitton) år som befinner sig i London kan ha fruktansvärda bekymmer med att hitta en vettig sysselsättning en så mulen lördag som denna. En annan likasinnad skulle kanske åkt in till Tottenham Court Road eller Marble Arch för att spatsera längs Oxford Street eller kanske ett kulturellt besök på Tate Modern och den nya utställningen om Rothko skulle också kunna utgöra en dagsaktivitet. ELLER så kan man sova bort halva dagen, dricka te hela förmiddagen, surfa på internet och försöka föra en konversation med sin mamma på Skype när internetanslutningen upphör av och till...

En fruktansvärt långtråkig lördag, men nu ska jag bege mig mot byn och försöka skaffa en tid hos frisören (jag har faktiskt inte klippt mig sedan i början av juni). Sedan ska jag slå mig ned med en kopp Cafe Latte och planera fyra-dagarsvistelsen som mina nära och kära ska få avnjuta under ledning av mig som guide i november.

Tjolahopp så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0