En vanlig vardag - igen!

Som min käre far hade sagt om han hade varit här: Burr burr aktersnurr! Vardagen välkomnades med öppna armar när jag slog upp ögonen 7:37 i morse. Det var första gången jag försov mig på riktigt, men lyckligtvis var familjen trögstartad i morse så jag han med att äta frukost i lugn och ro innan jag gick med barnen till dagis. Speciellt Rebecca har varit gnällig idag och när hon protesterar som värst är det verkligen inte kul (sanna mina ord!). Trots några få komplikationer under dagen var jag bara en minut sen när jag lämnde över två påpälsade barn till deras farmor och gammelfarmor klockan 14. Sedan dess har jag haft fri tid!

Jag tog en tur till Waterlow Park och njöt av höstens skönhet samtidigt som jag läste min nya engelska roman av Somerset Maugham, "The Razor's Edge". Jag stannade där en timme (det blev så förskräckligt kallt) och begav mig sedan hemåt för att titta vidare på "The Forsyte Saga". Fast jag forsätter att frysa. Nu har det verkligen blivit kallt och jag ska tända mina partylite-ljus med doft av citrongräs, så kanske råheten i atmosfären ger vika...



Så här glad var inte Becca när jag väckte henne på eftermiddagen... Chrisopher är lättare, han är ju glad för det mesta!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilka sötisar! Fast ingen är sötare än du såklart!!! ;D

2008-10-27 @ 18:35:40
Postat av: Emelie

Jo... DU! <3 <3 <3

2008-10-27 @ 19:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0