Hösten är här!

Mörkret sluter sig kring oss och omgiver oss under allt längre period av dygnet. Samtidigt sjunker temperaturen och det börjar bildas frost på de redan färgade löven som fallit mot marken. På morgonen stiger en mustig doft av jord och London-dimman ligger somett tjockt töcken över stan från bästa vyn i Highgate. Trots mörkret, kylan depressionerna som tycks få människorna att bara vilja gå i idé och vänta tills våren anländer så har jag nog alltid älskat hösten! Här följer tre bra anledningar varför man inte ska fördöma hösten som årstid:

1. Det är min födelsedag i november! Alltid en jättebra anledning till att inte gå i idé och nästa år (blir jag 20) är min födelsedag på en FREDAG!!! Party-party!

2. Äntligen drabbas folk av nedstämdhet och jag får lyssna på hur mycket depp-musik som helst utan att oförstående anhöriga ifrågasätter! Go Kent, Laakso, Vapnet med flera!

3. Vem kan motstå en vacker höstpromenad i Waterlow Park? Bilderna nedan förklarar resten...






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0