I did a great job in America!

Innan mina ungar lämnade "Camp Integrity" fick de T-tröjor med campets logga på och alla vänner och counselors skulle givetvis signera dem. Det utbyttes också en hel del e-mailadresser men inte trodde jag att någon av mina kids verkligen skulle höra av sig. Därför blir jag så oerhört varm i hjärtat när ett nytt mail ploppar upp på skärmen från någon av mina tjejer. En av tjejerna, Olu 11 år, skickade följande mail idag:

"hey i very miss u your were a great consular your right schools great it get hard hop to hear from u soom i'm working on the swedis fish"





Mina snuttisar precis innan jag lämnar camp! Jag var en jätteduktig counselor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0