Lite shopping på Oxford Street fick avsluta dagen!

När jag vaknade i morse var jag helt inställd på att åka in till stan och spatsera längs de överfyllda gatorna och titta i affärer. Sedan glömde jag helt bort den idén och började efter frukost baka bullar.Det tog ju sin tid och helt plötsligt var det eftermiddag. Inte kan man ju åka in till stan på tom mage så jag lagade ihop lite lunchochsom efterätt på det blev det ju mina nybakade kanelbullar. Klockan blev ännu mer och jag lät tiden flyga iväg samtidigt som jag tittade på gamla youtube-avsnitt med humorprogrammet "Time Out" som gick på TV4 för några år sedan. Sedan skulle jag smsa Camilla och fråga omhon hade lust att ses. Hon bara förvirrade mig så jag ringde upp och dåberättadehon att några andra VRG-tjejer skulle samlas i Camillas studentkök och laga middag för att sedan joina hennes rumskamrater och "gå ut". Nej, det var ju inte riktigt det jag hade planerat idag!

Först råkade jag hoppa på fel buss som stannade redan vid Archway Road, men när jag äntligen kom pårätt buss begav jag mig mot Tottenham Court Road och Oxford Street. Klockan var över fem när jag kom dit men jag hann ändå meden del shopping innan affärerna stängde. Nu har jag 4 nya par strumpbyxor, 6 st trosor, 7 strumpor och ett par jättesöta små strump-tofflor med halkskydd (nu har jag ju blåmärken över hela benen sedan min tur i trappan tidigare idag, så halkskydd kan behövas).

Samtidigt som jag köpte på mig en massa underkläder och tjafs började jag titta runt bland alla klänningar och "julinspirerande kläder"... Om jag inte behöver jobba på nyårsafton kan det ju vara kul att investera i en riktig festklänning! Det får bli huvudfokus när jag åker tillbaka till Oxford Street nästa gång! Godnatt och sov gott kära bloggläsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0