Två månader kvar!

Idag är det två månader kvar tills jag står på flygplatsen Heathrow och betalar den skyhöga avgiften för övervikt. Biljetten är bokad och vi lyckades strula till det så vi fick betala 740 kr istället för 1055 kr (att vi lyckades strula till det fick ju för en gångs skull en positiv utgång...).

Jag kollade mailen och såg att mamma bifogade min eticket och alla "flight details" och till min förskräckelse såg jag att det stod MRS Emelie Lindgren. Which is not very true! Jag hoppas att det faktum att jag inte är gift inte ställer till med några problem så jag inte kan resa (jag vet att jag låter väldigt paranoid, men när det gäller flygplatser är det alltid worst case scenario!).

Och om ytterligare bara sex dagar är det en månad kvar tills jag blir nitton! Då det tårta och god middag på Cholmeley Park 45A!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0