Var är telefonen?

Jag har två missade samtal från "Dolt nummer" och för några dagar sedan mottog jag ett mail frånmin käre fader som informerade mig om att jag hade fått ett brev från VRG. Han frågade om han fick öppna och jag svarade "Ja!". Nu har han inte hört av sig på flera dagar så intresset för mitt oöpnnade brev hemma på Kjellmansväg 4 började försvinna, men nu har pappa (det brukar vara han när det är "Dolt nummer") ringt mig två gånger och tyvärr har jag inte hört det. Nu hittar jag inte den stationära telefonen - troligtvis har Christopher eller Rebecca lekt med den och sedan förlagt sig den någonstans - och kan därförinte ringa hem till Sverige och fråga pappa om det var han somringde.Om ja, så frågar jag vad han ville. Men nu går ju inte det eftersom telefonjäveln är borta och jag börjar snart klättra på väggarna av nyfikenhet för vad som stod i brevet. Kanske de saknar mig och vill att jag ska komma och hälsa på? Eller så tycker de att jag var en så duktig elev så jag borde komma dit och visa upp mig för ettorna? Eller så vill de bara säga tack för åren som gått... GAAAH! JAG BLIR GALEN!

Det har inte hänt så mycket idag. Jag har tränat igen och det gick bra. Jag har också besökt Borough Market för första gången... Fast jag är ganska säker på att vi var här förra året när vårt lilla tjejgäng åkte hit! Jag köpte bland annat trattkantareller, grön paprika, morötter, lök och ingefära! Det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0