Nytt mobilnummer!

Eftersom jag kommer att befinna mig i London under en längre tid har familjen jag bor hos varit så vänliga och skaffat mig ett mobilt abbonemnag. Det innebär följaktligen att jag har ett nytt mobilnummer och jag tror att det blir billigare (både för mig och er) att t.ex. skicka SMS. Telefonsamtal fungerar väl också, men jag ska skaffa Skype och MSN samt mail är ju andra ännu fungerande kommunikationsalternativ.

Här kommer alltså lite viktig info:

Mitt mobilnummer: 0044 (0)7531146406 nollan slår man bara in om man själv har ett brittiskt abbonemang och då struntar man också i de första fyra siffrorna. Men om man ringer från Sverige (eller vilket annat europeiskt land som helst) måste man slå 0044 753... osv)

Min adress är: 45A Cholmeley Park, N65EL LONDON (sedan kanske man också måste lägga till UK...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0