Jag anstränger mig för mycket...

Det gör jag verkligen! Får se hur länge jag orkar hålla på så här...

Humör: Glad och pigg med tanke på omständigheterna. Alldeles för mycket plugg för att det ska vara hälsosamt!
Tänker på: Huruvida jag ska följa med Samuel och David ut på fredag... Försökte få med mig en viss kurrie men utan framgång, någon annan som är på?
Nynnar på: Laakso:s underbara låt "Laakso" från första plattan "I miss you, I'm pregnant". It has been a while since I saw your smile last time, it has been a while since I felt the river flow...
Planer för veckan: Tenta på fredag, inlämning av linguistic essay på lördag (kan Camilla läsa sen?) och på söndag kör jag upp vårt fina skid-sällskap till fjällen. Det blir en super-skoj vecka!
Önskan: Att jag sätter igång och pluggar NU! Och att jag gör allt annat jag bestämt att jag ska göra idag, dvs. springa lång-pass, åka till jobbet och lämna in det där pappret så jag får lön den här månaden och slutligen ska jag ha middag stående på bordet klockan 18:30. Fast allra helst önskar jag att allt tisslande och tasslande kunde upphöra så att jag kan få lätta mitt hjärta här på bloggen. Jag börjar bli trött på att ljuga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0