Måndag!

Godmorgon kära vänner!

Idag väntar en heldag på universitetet och som vanligt var jag lite för tidsoptimistisk i helgen och fick stiga upp lite extra tidigt idag för att hinna läsa igenom de där artiklarna till seminariet. Igår kom jag också på att jag ska lämna in en translation idag så jag får sticka hemifrån ännu tidigare för att hinna hämta ett utskrivet exemplar på mammas jobb. Lite jobbigt att inte ha en skrivare, men planerar man bara i sitt lilla hjärnkontor löser det sig!

Jag är ganska taggad inför den här dagen. Inför den här veckan! Jobb väntar imorgon kväll och sedan på torsdag och fredag och snart är det löning! Då kanske jag äntligen får tummen ur och klipper mig. Lite vårslingor skulle ju passa fint också! Kroppen ska kämpa på hela veckan och försöka tackla pollenattackerna så gott det går. Ikväll väntar spinning och förhoppningsvis blir det inte så fruktansvärt varmt att man måste öppna fönstret så allt "bara väller in"...

Hoppas ni också får en trevlig vecka! Återkommer kanske lite senare med planer för resten av veckan. Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0