Plugg-tajm!

Nu är påsklovet slut! Jag har radat upp med lap-top och Michans iHome som spelar "Vapnet" för fullt. Bredvid mig ligger "The Norton Reader" och jag har precis läst klart sista texten till sista seminariet som ska vara imorgon. Förberedelserna är väl inte dom bästa inför morgondagen men det är ju sista språkliga analysen. Bakom skärmenpå datorn ligger mina grammatik-böcker (burr) och jag har försökt snickra ihop ett litet pluggschema. Någon som har något förslag på hur man pluggar grammatik på ett roligt sätt? Klädseln är för tillfället ganska sunkig men jag har precis gjort klart armbandet från Panduro som jag köpte igår. Det blev ganska fint!

Igår var jag - för dom som inte vet - på VRG:s 10årskalas! Det var kul att se världens bästa gymnasieskola igen men det är ett avslutat kapitel. Trots att det var kul att se lärarna och vissa elever igen så var det lite ångestladdat att veta att man aldrig kommer tillbaka. För nu gör man ju inte det! Kanske till 20-årsjubileet då... (Förresten, Hanna, vi har fått mail från Jon!!!)

Nu ska jag gå ut med hundarna och sen slänga i mig lite lunch framför tvn. Senare ska jag ge mig iväg på jakt efter en bok som ska vara utläst till på måndag och ännu senare blir det löpträning i Hellasgården! Ha en fortsatt trevlig onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0