Resten av veckan ska jag...

Plugga grammatik, träna, läsa böcker och jobba!

Humör: Ganska stressad och hungrig. Hatar att bli sen med middagen och hetsäta precis innan ett jobbigt träningspass...
Tänker på: Om jag ska analysera en bok, novell eller dikt till min nästa literature essay?
Nynnar på: Diverse låtar från Duffys fantastiska skiva "Rockferry"! Wales-dialekt är så fin!
Planer för veckan:
Tisdag: träna och jobba kväll.
Onsdag: träna och ha en riktig pluggdag.
Torsdag: jobba på morgonen och träna senare, kanske i Hellasgården?
Fredag: sova ut på morgonen och träna och sen jobba kväll.
Lördag: inga planer på förmiddagen men mer jobb väntar på kvällen.
Söndag: ingen sovmorgon för säsongens tredje tävling väntar på Lidingö, medeldistans. Kanske ska jag skugga!
Önskan: Att Simon från Servas svarade när jag ringer...

Hoppas er vecka blir betydligt mer spännande än min! Fast vem vet, kanske händer något oväntat... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0