The sun is shining bright but I'm stuck in this prison...

Nu är tentan avklarad och som belöning köpte jag den där socker-söta vårväskan från Sturegallerian. Jag råkade visserligen springa bort mig på Östermalmstorg men det var bara atthålla minen och övertyga alla andra stureplansbrats att det enbart är strävan efter varenda solståle som får mig att gå fram och tillbaka. Puh, hoppas jag inte behöver röra mig kring de kvarteren på ett tag, speciellt inte efter en tenta då ser ser så långt ifrån elegant ut som man möjligtvis kan! Förresten, jag tror att jag blir godkänd i alla fall! Så väskan är definitivt välförtjänad!

Jag har låtit mig övertalas att följa med Samuel och David ut ikväll... Hur gick det till?! Jag har ju tävling imorgon! Hur det än slutar hoppas jag att det är värt det. Dom är verkligen jätteroliga att vara med!

Nä, nu kallar min linguistic essay och snart ska jag även kila iväg till farmor så ska hon få hjälpa mig med mina sockor. Jag har inte hunnit så långt pga diverse tentor och uppsatser men jag behöver ju något att göra i fjällen... Speciellt om alla ska gulla tillsammans med sina respektive... Jag kanske kan ta med mig min "Advanced Learners Dictionary" eller varför inte grammatik-boken? Som vanligt ser jag bara möjligheter! 

Ha en fortsatt trevlig dag kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0