Vill vara spontan!

Synd bara att jag saknar realistiskt tänkande såsom karaktär och överjag! Mina spontana idéer bara spårar ur då...

Tänker på Valborg. Karro fyller ju 20 och vi skulle ju kunna vara spontana. Typ Norrköping? Typ Stockholms skärgård...

Det skulle vara roligare att vara spontan om man hade tid, ork och pengar...

Ännu en seg dag. Ingen träning idag, men däremot massor med plugg. Såg att jag ska lämna in en translation imorgon (hade verkligen hoppats på att jag skulle slippa dem när jag blev klar med "Språklig analys"-seminarierna. Men ack, så fel man kan ha!). Men nu är det bara sju veckor kvar och sen har jag inkasserat 30 högskolepoäng.

Jag funderar också på vad jag ska göra till hösten. Kanske fly landet. Om jag vill till Spanien och plugga spanska kan jag sikta på att bli au-pair igen. Eller om jag vill rensa fisk i Norge. Då får man i alla fall väldigt bra betalt. Jag behöver fler idéer! HJÄLP!!

Kommentarer
Postat av: karolina

emelie då har du inte hört om våra uppsala planer?

2009-04-19 @ 17:29:59
Postat av: Emelie

Tell me about Uppsala? Jag är på typ allt nuförtiden...

2009-04-19 @ 19:33:54
Postat av: Hanna

Hösten stavas U-P-P-S-A-L-A UPPSALA!!!

2009-04-19 @ 20:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0