Ytterligare en kent-skiva i hyllan!

Ifall ni tror att det undgått mig och inte såg nyheten förrän jag klickade in på blogg esses hemsidan så tror ni FEL! Om ni däremot tror att min moder jord knackade på min dörr i ottan igår för att visa en minimal artikel ur DN så tror ni rätt! För att, trots det trogna fan jag råkar vara, hänger jag inte särskilt ofta i kent-forumet i dessa tider när det är 'lite tystare än vanligt'. Men för er som inte känner till att dom släpper sin åttonde fullängdare (när  vet ingen) har jagvarit så snäll och kopierat inlägget från Herr Joakim Berg i forumet så ni slipper leta själva!

Just hemkomna från Berlin...

Session nr 1.

Vi har påbörjat inspelningarna av det som kommer att bli vårt åttonde album.
Under två extremt fokuserade veckor har ett stort antal sånger spelats in.
Låtarna är skrivna under hela förra året och fram till i början av April.
Det är självklart det bästa vi gjort.

Ännu vet vi inte exakt när det kan komma att släppas.
Om några dagar återupptar vi inspelningarna i Bunkern.

Vårt musikaliska år har börjat helt fantastiskt.
Ödmjuka hälsningar från Världens just nu Bästa Band.


Klart man längtar, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0