Är det så här tentaångest ska kännas?

Alldeles nervös och skakig. Kommer jag klara det eller inte? Gårdagens sista testprov innan jag slöt mina blå kom visserligen med det formbesked jag hoppas på. Hur svårt kan det vara att bara bli godkänd när jag tidigare alltid kunnat prestera mvg-kvalité? Hålla tummarna för mig 14-16!

Jag hade kunnat sova lite längre men tänkte hinna med ett gympass innan tentan (inbillar mig att det är bästa uppladdningen...) så jag kan rensa all nervositet (som självklart kommer tillbaka när jag sitter på tåget få väg mot Frescati...). Hursomhelst kommer jag inte hinna med ett gympass EFTER träningen för få ska jag och mamma bege oss mot Dragsvik i Nyköping och vår iskalla husvagn!!!! Det ska bli jätteskönt att komma ifrån civilisationen ett tag och bara njuta av naturen samt hämta andan efter diverse seminarier och tentor. Dessutom kommer jag att få massor med tid att läsa ut "The Great Gatsby" (av samma författare som skrev novellen "The Curious Case of Benjamin Button") och novellen "The Country of the Blind".

Nu ska jag bara packa ihop mitt pick och pack för nu väntar gymmet! By the way, jag glömde ju Coldplay och deras album "Viva La Vida and Death and All His Friends", förra årets mest sålda album förtjänar i alla fall en sjätteplats i min lista!


Kommentarer
Postat av: Alshammar - Fashion Lifestyle

jag brukar bli seg i huvudert också efter träning :p

2009-02-27 @ 14:11:58
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0