Humorkväll!

Överraskningen fick hon vänta på länge och trots mina försök att hålla henne i total ovisshet lyckades hon lista ut vad som väntade klockan 19 denna underbara februarikväll. Jag pratar givetvis om Hanna (vars nyfikenhet kommer att orsaka hennes död, believe me!) och överraskningen var Magnus Betnérs kritikerrosade stand-up show "Tal till Nationen". Visst var det ett tal till vårt tills synes försynta Sverige, men han snålade inte med diverse könsord och andra sarkastiska elakheter... Märk dock att det som gör honom till Sveriges bäste komiker är åsikterna, och inte minst ärligheten. Om Hanna själv orkar recensera showen gör hon det i ett annat lämpligt forum (Grönland Rocks)!

Nu häller jag i mig mängder av citronte för att försöka bota den förskräckliga förkylningen som slog till ordentligt i eftermiddags. Inte hjälpte det att några bakom oss under showen smaskade i sig jordnötter. I allergi-termer betyder det uppsvullen hals och 'värmeslag'! Några tips så att jag blir av med eländet, allra helst tills imorgon då jag ska på mitt första seminarium på SU?

Kommentarer
Postat av: Tobias

tack emelie :D

2009-02-04 @ 22:56:04
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

yeah så ska de låta :D

2009-02-04 @ 23:24:32
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0