Hur blev det så här?

Helt plötsligt blev man 920 :- fattigare (fast modern min rundade av till 900, men misströsta ej, alla bäckar små...) och jag undrar förstås HUR?! Självklart var det den där obetalda kår- och inskivningsavgiften som fick hela min ekonomi att rasera, men inte blir det billigare med alla dessa körlektioner eller Oxfords egenkomponerande ordbok jag måste köpa efter seminariet idag. Tänk, jag som inte ens levt 'utsvävande' bara känner marken ränna när pengarna flyger sin kos! (Mamma frågade förstås om Krunegård T-shirtarna var nödvändiga, men hon förstår ingenting...)

By the way så är jag jättesjuk! Tyck synd om mig för annars förstår jag inte hur jag ska överleva dagens 'Språkliga analys'! Jag börjar dessutom få ångest för att jag inte hunnit träna på Academic Word List ännu trots att det bara återstår 15 dagar tills första tentan, premiärtentan för min del!





Citronte och Ipren - kanske det går ändå....



Måste bara visa upp mina fin-fina naglar!



En annan avdankad....


Kommentarer
Postat av: Jens E

Nice, lägg ut en bild på Krunegårds t-shirten..=)

2009-02-05 @ 12:42:05
URL: http://groundofangel.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0