Måndag.

En ny vecka! Nya planer! Ett helt nytt humör!

Humör: Ganska glad eftersom jag blev godkänd på tentan (med amrginal! Bara FEM poäng från max!). Annars väldigt uttråkad och borde göra lite mer nytta!
Tänker på: Vad min Linguistic Essay ska handla om...
Nynnar på: Anna Ternheims version av "Shoreline" eftersom jag inte får igång Lasse Lindhs "Du behöver aldrig mer vara rädd".
Planer för veckan: Åker till fjällen på torsdag! Bloggar väl därifrån om diverse skavsår och benbrott!
Önskan: Jag vill ha en ny lekstuga, typ PhotoShop eller nått så jag kan fördriva tiden i väntan på kvällens träningspass...


Kommentarer
Postat av: Camilla

grattis gulleplutt ;)

2009-02-23 @ 16:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0