Veckan som gick...

På minussidan: Förra veckan kom visst att präglas av en hel del död; först en instruktör på Najadens gym där jag gymmar varje vecka och sedan min tränare nästa dag... Dessutom fick ju Magda Graaf en hjärnblödning och var därför tvungen att hoppa av "Let's Dance" (ja, man blir visst dum av att läsa löpsedlar utanför Pressbyrån...).

På plussidan: Det var en synnerligen bra musikvecka! Först och främst hade SVT:s nya programssatsning "Popcirkus" premiär och med den fantastiske Kristian Luuk och musikoraklet Per Sinding-Larsen som programledare kan man ju bara luta sig tillbaka och vänta sig det allra bästa. Veckan avslutades också med Markus Krunegårds spelning på Cirkus. För en gångs skull ska jag låta recensionerna tala för sig. "Storslagen indiepop" och "Det yttersta beviset på att 2008 var Krunegårds musikår" tillsammans med högsta betyg i samtliga kvällstidningar säger väl det mesta?

2009-02-01 - MARKUS KRUNEGåRD från Cirkus
(www.rockfoto.nu)

Jo visst, luggen är kortare!

Kommentarer
Postat av: karolina

haha din eller hans lugg?

2009-02-04 @ 19:01:09
Postat av: Emelie

Hans! Jag är ju annars väldigt svag för synthluggar... ;)

2009-02-04 @ 22:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0