I mina hörlurar...

Låt lite härlig, (stundvis) lugn indiepop fylla era spellistor. Det här är vad jag lyssnar allra helst på nu!

Frida Hyvönen - "Dirty Dancing"
Anna Ternheim - "What Have I Done"
Coldplay - "Viva La Vida"
Sahara Hotnights - "The Loneliest City of All"
Håkan Hellstöm - "Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig"
Frida Hyvönen - "Highway 2 U"
Kleerup feat. Lykke Li - "Until We Bleed"
Säkert! - "Det var tre månader sedan idag"
Lykke Li - "Tonight"
Laakso - "Long Beach"
A Camp - "The Same Old Song"
Melissa Horn och Lars Winnerbäck - "Som jag hade dig förut"
A Camp - "Stronger Than Jesus"
Markus Krunegård - "Samma nätter väntar alla"
Hello Saferide - "The Quiz"
Vapnet - "Brunflovägen"


(Lite boktips? Jag läste nyligen ut Hemingways underbara mästerverk "A Farewell to Arms" som jag rekommenderar varmt. Nu är jag halvägsigenom Steinbecks "Of Mice and Men". LÄS!)

Kommentarer
Postat av: karolina

haha läste inte alla steinbecks of mice and men i typ 8an? du är efter emelie ;)

2009-01-19 @ 22:36:05
Postat av: karolina

emelie vill du gå på mando diao konsert med mig? du kommer att älska dem om du inte redan lyssnar på dem.. vi kan nog locka med oss chrissie också :P

2009-01-27 @ 22:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0