Jag börjar bli fattig!

Usch! Det bär mig emot att köpa en massa dyr kurslitteratur! Tre förhoppningsvis inte värdelösa men definitivt urtrista böcker är nu på väg hem till min brevlåda! Fast som tur var köpte jag de tre svindyra kurslitteraturböcker i höstas (innan jag hoppade av kursen!) så plånboken blir inte riktigt lika tunn som då.

Men det har varit väldigt mycket utgifter den senaste tiden. Jag tycker att jag har levt snålt och helt utan onödiga  "utsvävningar", men det finns vissa saker man måste införskaffa, exempelvis busskort och kurslitteratur - men inte att förglömma - överraskningen till världens bästa Hannis! Jag som inte ens har betalat telefonräkningen eller kåravgiften ännu! Enda lösningen på mitt pengaproblem är att jobba mer och mer! Om en timme ska jag bege mig mot Lovisagården...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0