Nu kan jag fickparkera!

Jag måste ha världens bästa körskolelärare! Jag tror definitivt att jag behöver boka in fler körlektioner än de 2 jag har varje vecka för det är verkligen jättekul! Idag lärde jag mig - precis som rubriken antyder - att fickparkera! Helt otroligt att jag behärskar något till synes så svårt som en fickparkering!



Nu sitter jag på golvet och är fruktansvärt uttråkad. Det enda som stod på dagens agenda var körlektion ochträning, men det sistnämnda väntar jag med tills efter lunchen. Jag är fortfarande lite mör i benen sedan gårdagens träning med Samuel och grabbarna i Hellasgården...

Kommentarer
Postat av: karolina

och visst är det roligt enkelt att klara av det..

2009-01-21 @ 17:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0