Orienteringspremiär!

Jag är ganska nyligen hemkommen, nyduschad och "nymatad" när jag äntligen kan sträcka ut benen oc njuta av det så kallade lugnet. I alla fall några minuter! By the way, så tror jag att ärtsoppa är den godaste soppan som finns!


Idag var det orienteringspremiär och det toppenfina vädret gjorde årets första "RIKTIGA" skogsupplevelse en riktig dröm. Jag råkade dock springa bort mig totalt till första kontrollen (lite smått ringrostig?) men efteråt tckte jag att det gick bra och benen kändes pigga. 1:02 på 4,5 km i backig terräng med en kalasbom i början är ju inte så jättedåligt om man tänker efter....

(Tyvärr fick jag både skavsår och en oroväckande blå stortå-nagel! Är jag verkligen den ende med riktigt dålig "tå-kvalité"?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0