Resfeber på gång!

Orientering i Småland...

.. tågluff i Europa...

.. och slutligen festival i Göteborg!!!

Life is gooooood! =)


Snart börjar min sommar på riktigt! Med semester och äventyr. Som rubriken avslöjar börjar jag alltså få resfeber på allvar och jag redigerar packlistor och handlar diverse "nödvändigheter". Förberedelserna inför O-ringen i Småland är väl så gott som klara, det vill säga, det spelar ingen egentlig roll hur mycket jag tränar nu för jag springer inte fortare i skogen än vad jag redan gör. Och jag vill tro att det är ganska skapligt snabbt i alla fall. Toppformen är så gott som toppad (dock en liten nedgång efter helgens bravader *host*). 

Förberedelserna inför luffen består av att läsa reseguideböcker och att leta reda på alla viktiga papper och dokument och av att "provpacka" ryggsäcken. Hanna verkar inte tro att jag är en GUD på att packa (och att en 50 litersväska inte räcker). Struntprat!

Sommaren avslutas med festival i Göteborg. Fan vilken grym avslutning på en grym sommar! Och sällskapet ser ut attbli grymt också. Jovisst är jag glad över att jag lät mig övertalas. Förberedelserna där består enbart av införskaffande av festivalpass och tågbiljetter. Och långa spellistor på Spotify såklart!

Livet leker... Med mig också!!!


Kommentarer
Postat av: karolina

emelie vi saknar dig var är du?????

2009-08-23 @ 19:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0