Åh vilken härlig dag!

D-vitaminerna gör susen! Jag känner mig så underbart pigg och lycklig och älskar hela världen och livet! Tänk om man kunde känna såhär hela året istället för bara sommarmånaderna. Telefonen är fortfarande tyst så ledigheten fortsätter. Eller ja, träningen och uppladdningen inför O-ringen fortsätter och jag börjar bli riktigt sugen på att orientera i Småland. Det ser också ut att bli ett riktigt härligt gäng som åker! Bjuder nu på lite sol-bilder från eftermiddagen.



Min plats under eftermiddagen! Mot solen! :)



Här laddar vi med krigsreportage, reseguideböcker ("Eyewitness Travel" är den bästa!) och SOLO, den enda tjej-tidningen jag läser!



Agge verkar inte njuta av värmen...



Rudde tar skydd i skuggan..



Telefonen är väääldigt tyst. Och glöm nu för guds skull inte sololjan! Själv råkade jag bränna axlarna igår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0