Dålig uppdatering - igen!

Jag har bloggat dåligt på sistone. Låt oss skylla på mina jobb som dödar all min fritid...

För att inte tala om sömnbristen. Visste ni att rekordet att hålla sig vaken är 11 dygn(!). Jag som känner mig helt sönderkörd med bara 2-4 timmars "sömn" om natten.

Jag har väl egentligen inga roliga nyheter att komma med. Imorgon tar grannen studenten och jag jobbar kväll och sen natt och ska väl försöka hinna med ett besök på gymmet någonstans däremellan. På lördag jobbar jag dag och sen är jag LEEEEDIIIG!!! Ledig från både Premo (festa?) och på söndagen ska jag sova ut ordentligt. Idag fick jag förresten beröm från mina arbetskamrater från äldreboendet! Dom tycker jag är flitig och duktig! Tänk vad kul! Jag blev alldeles till mig.

Snart ska jag bege mig ut på en joggingrunda runt Jordbro. Verkar vara en så härlig kväll! Men jag lovade ju att bjuda på bilder från Skara. Så här kommer dom! =)



Jag vet inte hur jag lyckas, men jag gör det. Att se så jävla galen ut alltså!



Hötorget. Minus SF-biografen, konserthuset, Kungshallen, PUB och alla fruktstånd med gapiga försäljare...



Det var ju Sverige nationaldag! I bakgrunden ses Skaras domkyrka (och enda sevärdighet förutom Bert Karlsson...).



Hmm... Inte min bil...



Flaggmassakern! Vi hann med att häda mot svenska flaggan också!




Jag försöker blåsa en bubbla och Michan larvar sig. Dom andra ser ju normala ut!



Lägg märke till årtalet!



På TC!



Michan visar upp sin extravaganza karta!



En latmask!!



En massa svettiga orienterare har intagit sommarland!



Solen skiner men usch vad det var kallt!



Nu bär det av mot nya äventyr på sommarland!



Syster och jag! Sista bilden. Det var allt från Skara. För i år.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej Emelie! Long time no see.. Ser att du har fullt upp med tre jobb. Och jag som tyckte jga var duktig med två jobb :P. Hur är det med livet annars då? Typ kärlek, familj och körkort? Jag har skaffat lösenord på min blogg så om du vill svara så kan du svara i din egen blogg :P Kraaam Jenny

2009-06-12 @ 09:28:20
URL: http://wanillashake.blogg.se/
Postat av: Hanna

Emelies dröm. Orientering+vattenland=SANT!

2009-06-13 @ 13:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0