Hemma igen!

Den här helgen blev alldeles fullsmockad med studentmottagning och sedan tävlingsläger till Skara. Om ni blev omkörda av en silvrig Hyundai Getz på E20:an kan det ha varit jag. Jag hade tur som undvek de värsta trafikstockningarna  - dom kom nämligen alla sådär 5 minuter efter att jag plasserat... Låter det misstänksamt?

Som sagt, kusinen tog studenten i fredags och på lördagen bar det av mot Skara sommarland. Själva tävlingen bestod av sprint inne på sommarland och därefter följde belöningen, dvs när man får springa fritt där inne och leka och stoja med alla klubbkamrater. Överväger att lägga upp bilder sen...

Nu ska jag städa rummet (det säger jag att jag ska göra vaje dag) och sen sticka iväg till gymmet. Kände mig lite stött när Michan kallade mig tjockis för att jag svepte i mig BÅDE en chokladkaka och en McDonalds-paj!

Vilket tråkigt inlägg det blev!

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0