Inga fler tentor! =D

Nu är min kurs i Engelska på Stockholms universitet så gott som avslutad. Låt oss bara hoppas att jag blivit godkänd på de två sista tentorna och att min uppsats föll min mentor i smaken. Tentan idag är jag dock lite orolig över. Risken är ganska stor att jag kuggat totalt men det är ju inte värra än att man får ladda om inför nästa vokabulärtenta. Som blir alltså om ett halvår... Eftersom jag inte tänker avbryta min tågluff för att skriva om eländet i augusti!! Någonstans går väl ändå en gräns...?

Nu ska jag njuta av att inte behöva ödsla en massa timmar på tentaplugg. Så istället för att somna över en massa äcklig grammatik ska jag avnjuta lite Hemingway. Andra trevliga boktips välkomnas förstås!

Kommentarer
Postat av: Em

Hoppas att det går bra :)

2009-06-02 @ 13:32:40
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0