Måndag

Den här bloggen behöver ett uppsving! Det vill säga: uppdatera oftare, ha mer bilder och skriva om roliga och intressanta saker... Hur nu det ska gå till. Mitt liv genomsyras inte direkt av spänning och glamour...

Humör: Neutralt. Tacksam över att det ser ut att bli en regnfri natt. Så att jag inte behöver oroa mig för att tidningarna ska hinna förvandlas till pappersmassa innan jag hunnit dela ut dem.
Tänker på: Att jag nog ska komma över vårens största känslomässiga sensation en dag. För att citera H. Hellström: för vad gör man med kärlek som aldrig kan dö, men inte heller leva? Hanna sa "frysa ned". Det låter... som något värt att testa i alla fall.
Nynnar på: Beatbox från The Sounds nya album "Crossing the Rubicon".
Planer för veckan: Jobba dag, kväll och natt. Träna däremellan. Sova resten av tiden som blir över.
Önskan: Att det som kallas "kärlek" inte var så förbannat idiotiskt!

Här följer en bild på Agge-baggen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0