Jag mår bra!

Inte bloggat på evigheter...

Jodå, hjärtat pumpar som vanligt och likaså lungorna - luft in, luft ut. Jag lever alltså!

Lite update? Fjällen var bra! Lössnö och soligt väder. Skidorna var tyngre än vanligt men det innebar bara lite mer träning (nu får jag inte glömma att skrämma upp grannen innan vi åker igen, för nu är jag offpist-expert!). Plugget rullar på och nu är jag ledig resten av veckan! Det mest spännande som har hänt (förutom en grej jag skriver om senare... när det känns bra att skriva om det!) är Gillingebanan och att jag har bokat tid för uppkörning. Om mindre än tre veckor har jag kanske fått körkort

Angående den där andra grejen... Det är egentligen ingenting jättespeciellt men jag tycker inte om att berätta precis om ALLT på bloggen. Mycket utelämnar jag, men mina allra närmsta vänner vet definitivt vad jag pratar om! Eller, ja, tror sig veta i alla fall! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0