Måndag

Adjö ångest! En ny vecka och så sent som igår lovade jag mig själv att vara nöjd med mitt liv! För jag minns väl hur Hanna kallade mig "själv-plågare" hela förra året?

Humör: Glad eftersom det blir nystart och veckan ser ut att lova noll tristess eftersom stressen börjar komma igång igen.
Tänker på: Varför jag bloggar och chattar på msn med (stundvis) 'jobbiga' människor? Jag borde ju plugga..
Nynnar på: Hela Hello Saferide:s skiva går i huvudet på mig...
Planer för veckan: Mycket plugg eftersom tentan närmar sig och snart ska även en linguistic essay skrivas! Träning som bara den (tävlingssäsongen närmar sig med stormsteg..) väntar förstås. Pokerkväll på fredag!!!! Ensam hemma hela helgen så får passa på när villan står tom! ;)
Önskan: Att jag inte satt framför datorn utan pluggade istället...



(Ett meddelande till alla vrgare: Har ni anmält er till 10årskalaset? Jag tror att jag har gjort det i alla fall...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0