Nu blev det jobb!

Jag bara längtar efter diverse sms och telefonsamtal, men blir oftast besviken. Men för 20 minuter sedan ringde jobbet så jag fick ett härligt sju-timmarspass ikväll! Skönt, jag har haft sådan ångest eftersom jag har jobbat så lite de senaste veckorna! Jobb betyder ju pengar och det behövs verkligen när körkortet står på spel!

Humör: Väldigt glad och lycklig, men samtidigt lite smått orolig... Inför den ovissa framtiden förstås, som vanligt! :(
Tänker på: Vad jag ska göra i helgen... Än så länge är det bara jobb, plugg, födelsedagsfirande (Hanna-panna blir ju 20 år idag!), bio och kanske annat. Får se hur det slutar!
Nynnar på: Hello Saferides låt "X Telling Me About The Loss Of Somthing Dear, At Age 16", en väldigt 'intressant' låt!
Planer för dagen: Som sagt: jobb 15:15-21:15 och innan dess ska jag hinna springa veckans första snabbdistans (trött i benen sedan gårdagens distans-pass men det blir nog bra...) och dessutom hinna plugga lite mer (allting går tusen gånger långsammare när man fyller huvudet med en massa annat onödigt tänkande samtidigt som man pluggar!).
Önskan: Mer beslutsamhet; att helt enkelt sluta vela och börja ta vettiga beslut och gör inget dumt längs vägen, hur kul det än råkar vara. Konsekvenserna är ju förödande! Att jag aldrig lär mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0