Hösten stavas U-P-P-S-A-L-A!

Det blir Teknisk fysik i Uppsala till hösten! Jag har kontaktat studera.nu och tagit bort de alternativ som stod före Uppsala. Så om inte snittet höjs till över 19,5 bör jag ju komma in.

Så nu kan man börja drömma sig bort om ett kommande studentliv...

Det första jag ska göra är att inkassera förra årets födelsedagspresent, dvs en heldag på Ikea. Sen måste jag fixa en dator, en tv, en kamera... Listan kan göras lång! Sen ska jag göra mig av med alla dyra vanor. Typ kalles kaviar och Boxholms gräddost och nagelfixandet! Fast allra först måste jag fixa ett boende!



Måste bara säga att tyvärr blir studierna lidande av för mycket festande. Det är definitivt en dålig vana jag måste göra mig av med innan Uppsala. Men det är onekligen väldigt kul i dessa studenttider, men nu ska jag vara nykter tills slutskivorna i alla fall! ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Måttfullhet är framgången när det gäller festandet. Pigg på kalaset - pigg dan efter! Kan det bli bättre?? ;D Ja... du har mycket att lära...

2009-05-05 @ 20:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0