Jag handlar vidare...

Nu har jag bestämt mig. Trots att de flesta tyckte den vita känner jag att jag måste gå emot strömmen och göra precis motsatsen till vad alla andra tycker. Som tidigare påpekat är jag väldigt motsägelsefull och älskar att gå emot mitt eget förnuft (varför ska man alltid ta till den enkla lösningen?) och framför allt ANDRAS förnuft. Så därför blir det den svarta kavajen. Punkt slut.

Idag följde lite mer shopping. Eller rättare sagt, jag hämtade min telefon (äntligen! Efter "bara" två månaders väntan...) och investerade i en ny klocka! Jag köpte dessutom ett par nya örhängen. Med stolar i brons(!). Bilder kommer nedan!

   

Kommentarer
Postat av: Karolina

åh.. slipper vi se din säker superbra men inte fullt så estetisk tilltalande sportklocka nu ;)

2009-05-27 @ 18:54:18
Postat av: Daniel

Bra att gå emot strömmen ska du veta!

2009-05-28 @ 11:42:53
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0