Kan Blondinbella kan väl jag...

Första dagen av mitt maskin-liv har anlänt och då kanonstartar jag och bloggen med en rejäl frukost:



Idag blir det utdelande av tablettaskar hela förmiddagen och en bit in på eftermiddagen vid Kungsbron. Det lär bli sjukt tråkigt efter sådär en kvart så kom förbi och säg hej och få lite godis, vetja! Sen blir det intervju med Servas och allra sist väntar min första introduktion med Premo. Jag har räknat ut att bara de tre första veckorna blir lite halvt jävliga, men så fort tentorna är över kommer det i alla fall finnas tid för sömn och träning. Maskinlivet fortsätter förstås men i lite mer hälsosam anda. Vadå, kan Blondinbella leva ett glamourliv samtidigt som hon går gymnasiet och sköter en massa företag ska väl jag klara av det HÄR?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0