Kulturkrock: Berlin-Stockholm

Emelie - Vocabulary Test Countdown (3...) säger:

jag fårväl börja hålla utkik

fast det är synd... jag har fan inte varit kär på tre år och sen när jag äntligen blir det så..

skiter det sig

för en liten ynklig detalj att man måste vara TVÅ som älskar varann i ett förhållande..

RobbanВ¦Back in Berlin säger:

Anton har typ blivit "kär" 3 ganger den här resan

Emelie - Vocabulary Test Countdown (3...) säger:

låyter stabilt

RobbanВ¦Back in Berlin säger:

mm

vi har mött endel värda att bli kära i helt enkelt

Emelie - Vocabulary Test Countdown (3...) säger:

men vafan! Jag är u helt jävla underbar!!!!

han BORDE ju vara helt såld påmig!!!

RobbanВ¦Back in Berlin säger:

testa honom da

Emelie - Vocabulary Test Countdown (3...) säger:

vadå testa?

RobbanВ¦Back in Berlin säger:

ja, ragga upp honom

Emelie - Vocabulary Test Countdown (3...) säger:
vänta... vem snackar vi om nu egentligen?

Hahahahahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0