Sista föreläsningen!

Idag var det sista föreläsningen på universitetet och det enda som kvarstår är två tentor som ska skrivas under de kommande två veckorna. När jag väl är godkänd på kursen ska jag bränna upp kursböckerna och skutta högt av glädje! Okej, kanske inte bränna dem för det var ju så dyra! Men nu verkar jag så negativ igen. Den här kursen har faktiskt varit helt okej och föreläsningen idag om nouns, pronouns och prepositions var faktiskt riktigt bra. Vem skulle kunna tro att grammatik var roligt? Innan jag ändrar mig och hävdar motsatsen är det bäst jag kör igång spotify och riggar med te för att återigen göra ett neddyk i grammatiken...

Förresten så vill jag tillägga att jag börjar få kläm på nattjobbet och dygnrytmen! Och som svar på Karros kommentar i föregående inlägg så har hon alldeles rätt i att jag missar söndags-tillägget. Men nu var det ju så att jag inte har något annat val utan MÅSTE vara ledig natten mellan lördag och söndag för att det inte ska krocka med annat som är inplanerat i min synnerligen fulla almenacka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0