Tre jobb, två tentor och ett liv!

Nu har jag tackat ja till Premo så nu har jag totalt 3 olika jobb! Är precis hemkommen från Lovisagården och på torsdag väntar utdelning av godisaskar vid Kungsbron (så kom förbi och säg 'hej'). På fredag (läs natten torsdag-fredag) väntar första introduktionen hos Premo. Som ni ser är det totalt tre jobb!

Så de kommande veckorna kommer att jag vara som en maskin. Ett jobb här och ett jobb där. Och två tentor med grammatik och vokabulär. Mellan dessa ska jag försöka hinna med storsatsningen inför O-ringen och att sova. Bloggen lär vara jättedåligt uppdaterad...

Men ibland har jag ett liv och det får jag bekräftat varje gång jag upplever såna där magiska ögonblick... Hur kommer det sig att Herr Krunegård nästan alltid är med?

Här kommer i alla fall lite bilder från Laakso på Strand i lördags! Enjoy!



Kurrie-burr och JAG!



Susanna, Karro och Jonathan taggar till!



Laakso dominerar!



Och Emelie stod närmre scen än vad det ser ut som...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0