Vart tog bilderna vägen?

Alldeles för lite bilder pryder den här bloggen... Så därför har jag letat fram några godingar från svunna tider! Enjoy!



På väg till Madrid. Två dagar efter studenten. Konstigt att man var trött!



Don Quijote och Sancho Panza!



Jag på Plaza de España, tror jag...



....



Klart man var trött....

Nu följer några bilder från USA också!



Christine och Anna!



James Weston, James Cooper och Christine.



Ara (från Spanien), Ross (från Scotland) och jag (från Sverige)!



Catherine, jag, Anna och Christine.



Jag, Alyssa, Gabby och Becki.



Toby kan säga 'jag älskar dig' för han har varit i Västerås! Oerhört stark brytning dock!



Toby (som tjej) och James!



Mina flickor har shaving cream party!



Vi vann en tävling och fick pizza. Hela gänget samlat!



Vi som jobbade i vår 'bunker'...



Banquet night!



Banquet Night!

Nu orkar jag inte mer... Bilder från NYC kommer kanske någon annan gång...

Kommentarer
Postat av: Camilla

ooh.. the infamous James Weston! :P

2009-05-12 @ 23:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0