Vecka 22!

Idag vaknade jag en minut innan mitt pass på äldreboendet började och istället för hjälp hemifrån tvingas jag nästa vecka åka till Bilia med bil-helvetet och få tutan lagad. Ändå blev jag en kvart försenad och fick slita som ett djur som "bestraffning". Vilken kanonstart på den här veckan...

Humör: Lite smått irriterad eftersom jag helt plötsligt insåg varför jag längtar efter att flytta hemifrån (åååh uppsaaaalaaaa...), också lite smått irriterad över att jag inte pluggat bättre inför tentan som ska skrivas imorgon (och nu  är det väl försent att ändra på det?).
Tänker på: Rådet min jobbarkompis gav mig. Jag har fått samma råd av nästan alla jag pratat med om DET men ändå följer jag dom inte. Det hade väl varit för enkelt.
Nynnar på: Elin Sigvardssons låt "Song For Anna"
Planer för veckan: Jobbade idag, skriver tenta imorgon och som vanligt ska jag dela ut tidningar på nätterna. Tiden som blir över fylls väl med träning och sömn.
Önskan: Att jag slapp gå till banken för att fixa ett sånt där konto som man kan tillgå via internet så jag kan betala Hanna pengarna hon lagt ut för mitt interrailcard. Tågluffen närmar sig med stormsteg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0