What happens in Uppsala stays in Uppsala...

Bakfyllan två dagar senare:

Det var definitivt ett valborgsfirande värt att minnas (synd att alkoholen skapar sådana minnesluckor). För att göra storyn kort så åkte jag tillsammans med lite vänner från olika håll och hälsade på Hanna-panna i Uppsala. Planen var att sammanståla i Hannas lägenhet på eftermiddagen och sedan fira valborg med alla andra Uppsala studenter. Sagt och gjort! Solen sken, ett dåligt band spelade och skrålade och över parken satt/låg alla studenter packade som sillar. Eftersom det var forsränning var ju annat folk där också och det var en riktig folkfest. Alkoholen var tung och därmed onödig att släpa hem men för egen del tog jag det ganska lugnt (inte mitt sällskap kanske...). Men så klart hände annat kul och eftersom jag inte orkar återberätta alla detaljer så kan jag sammanfatta det så att jag ska kämpa för att få en plats i Uppsala till hösten och Hanna får väldigt gärna kolla upp om jag kan låna kinesernas rum!

Kommentarer
Postat av: Lina

hej du har väl inte missat de nya sidorna att enkelt tjäna pengar på sin blogg?



kika in hos mig, ja har redan tjänat jätte bra på bara några dagar :)



http://sommarslyna.blogg.se

2009-05-03 @ 15:25:52
URL: http://sommarslyna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0