Pluggfika på Norrlands!

Snart ska jag bege mig mot Norrlands nation för att träffa min projektgrupp och försöka bygga en likströmsmotor. Exakt vad man kan göra med den här motorn är fortfarande oklart, men det är hög tid att komma på det nu då konstruktionen ska vara klar den femte. Även om vi inte kommer fram till så mycket blir det i alla fall billigt fika i ett par timmar.

Den här helgen stannar jag hemma i Uppsala och försöker njuta av en "lugn" helg. Det blir ju vad man gör det till. Har man bara mobiltelefonen på tyst läge borde man klara sig ganska bra.

Jag tar med mig kameran så jag kanske kan presentera lite höstbilder på Uppsala senare idag!

Ha en fortsatt trevlig lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0